Vraag en Antwoord

Wie is GlobalInterieur.nl, Uw rolgordijn specialist uit Deventer?
GlobalInterieur.nl is een jongbedrijf uit Deventer met veel ervaring op gebied van rolgordijnen, jaloezieën, lamellen, bedden en matrassen. Dit bedrijf is ontstaan door pure passie voor professie en kwaliteit. We zijn gevestigd in Deventer omdat dit voor ons de beste locatie is rolgordijnen door heel Nederland te meten, leveren en/of monteren.
Hoe kan Globalinterieur.nl zo goedkoop zijn?
GlobalInterieur.nl maken alle producten zelf op maat, dus geen lange wachttijden omdat producten uit het buitenland moet worden verscheept. We kunnen het goedkoop aanbieden omdat: Wij geen dure kantoren hebben. Wij geen grote voorraden inkopen.
Wat kan ik allemaal bij GlobalInterieur.nl kopen?
Bij GlobalInterieur.nl kunt u alles kopen op gebied van rolgordijnen, duo rolgordijnen, van standaard tot luxe varianten. Houten jaloezieën, stoffen verticale lamellen. Verder kunt u bedden, matrassen, baza(bed met opbergruimte) verkrijgen.
Hoe kan ik GlobalInterieur.nl uit Deventer bereiken?
U kunt ons bereiken via telefoon: +31(0)570 751 329 / B.G.G. +31(0)6 361 405 24 / B.G.G.+31(0)6 285 216 81 / Email: info@Globalinterieur.nl
Wat zijn de kosten voor montage?
Wij berekenen €15 per raam. U heeft dan totaal geen omkijk, wij instaleren het professioneel zodat u ervan kunt genieten.
Wij zijn de kosten voor het inmeten?
Voor het inmeten berekenen wij €49. Dit brengen wij weer in mindering als u een bestelling plaatst.
Wat zijn de bezorgkosten?
Tot 50km vanaf Deventer berekenen wij geen verzend kosten. U woont verder als 50km van Deventer? Leverkosten zijn dan afhankelijk van wat u besteld.
Hoe kan bij GlobalInterieur.nl uit Deventer bestellen?
U kunt u bestelling plaatsen via onze website. U stelt uw rolgordijn samen en klikt vervolgens op “Bestellen”. Na het afrekenen maken wij uw product gereed, dit kan maximaal enkele dagen duren. Wij plannen vervolgens een afspraak en leveren uw producten af en/of monteren het product.
Ontvang ik een order bevestiging van GlobalInterieur.nl?
Ja, u ontvnagt altijd een order bevestiging met wat u besteld heeft en wat u heeft betaald.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd door GlobalInterieur.nl?
Als er een montage opdracht is afgenomen, komen onze collega’s de producten zelf leveren en monteren. Anders worden onze producten geleverd door een gerenommeerd transportbedrijf.
Wat moet ik doen als de producten beschadigd zijn?
Wij adviseren altijd uw producten bij ontvangst goed te controleren. Mocht er toch iets beschadigd zijn bij ontvangst neem dan contact met ons op. U kunt ons bereiken via telefoonnummer: +31(0)570 751 329 of email: info@Globalinterieur.nl. Glabalinterieur.nl zal een passende maatregelen treffen.
Zijn de prijzen van GlobalInterieur.nl inclusief of exclusief BTW?
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Mag ik ook zelf inmeten?
Natuurlijk, onze inmeet service is bedoeld voor onze klanten die zelf niet kunnen opmeten of geen risico willen lopen dat ze verkeerd meten of iets over het hoofd zien.
Hoe moet ik inmeten?
GlobalInterieur.nl heeft een handig en eenvoudig handleiding om in te meten. Klik hier om de handleiding te bekijken.
Mijn producten passen niet, het zijn de verkeerde maten.
Heeft u zelf gemeten of kloppen de maten niet? Neem dan even contact met ons op, wij zullen onderzoeken waar dit aan ligt en kijken wat een passende oplossing kan zijn. U kunt ons bereiken via telefoonnummer: +31(0)570 751 329 of email: info@Globalinterieur.nl.
Heb ik herroepingsrecht?
Nee, u kunt geen gebruik maken van herroepingsrecht. De reden hiervan is dat GlobalInterieur.nl op maat gemaakte producten levert. Hierdoor zijn alle producten die wij leveren uitgezonderd van herroepingsrecht
Leveren jullie ook het montage materiaal bij mijn bestelling?
Ja, alle bestelde producten die gemonteerd dienen te worden, worden met montage materiaal geleverd.